WebParrot Blog

9 ok, hogy miért kell weboldal a vállalkozásodnak

Nem titok, hogy a fogyasztók egyre inkább az internetre támaszkodnak, amikor termékeket, szolgáltatásokat és vállalkozásokat keresnek. De tudtad, hogy a felhasználók többsége a közeli vállalkozások megtalálásához is a keresőt használja? A helyi keresés statisztikái azt mutatják, hogy 54%-uk havonta legalább egyszer, 12%-uk pedig mindennap keres valamilyen helyi vállalkozást.

local-business

Ezért, ha a megfelelő közönség előtt szeretnéd vállalkozásodat növelni, akkor online kell lenned, azaz rendelkezned kell egy weboldallal. De a kérdés, hogy "miért van szükségem weboldalra?", még mindig elég gyakori. Ez a cikk a 9 olyan okról szól, amiért vállalkozásodnak szüksége van egy weboldalra, függetlenül attól, hogy milyen iparágban tevékenykedsz.

1. Az ügyfeleid elvárják

Az előző pontból kiindulva, az ügyfeleid elvárják, hogy legyen egy honlapod, ahol további információkat találhatnak a vállalkozásodról. Ami Téged illet, a weboldalad segíthet neked üzletet generálni, növelheti a vállalkozásod hírnevét az ügyfelek és a célközönség előtt, valamint erős marketingüzeneteket közvetíthet. Gondolj bele, hogy a honlapod az év 365 napján, 24 órán át közvetíti marketingüzeneted. A webáruházakon kívül a legtöbb professzionális weboldal információközpontú és a látogatóknak segítenek megtalálni a választ a kérdéseikre.

2. Ügyfeleid véleménye

review

Az ügyfelek viselkedését leginkább az határozza meg, hogy mások mit mondanak a vállalkozásodról. Számít, hogy a vállalkozásodat hogyan értékelik az emberek, de a pozitív vagy negatív visszajelzések ellenére ugyanúgy meg akarják nézni majd a weboldalad, hogy további információkat kapjanak. Mivel a leendő vásárlók már online keresik a vállalkozásod, a vásárlói vélemények feltüntetése a weboldaladon nagyszerű módja annak, hogy lenyűgözd a potenciális ügyfeleket, és hitelességet nyújtson.

3. A weboldal növeli a vállalkozás hitelességét

Az a vállalkozás amelyik rendelkezik weboldallal nagyobb bizalmat ébreszt a leendő ügyfelekben, mint az amelyikről csak facebook oldal formájában, vagy valamilyen fórumon található bejegyezésből jutunk információhoz.

5. Konstruktívabb beszélgetések folytatása

A weboldal a Te platformod, ahol megválaszolhatod a potenciális ügyfeleid minden alapvető kérdését, ami a vállalkozásoddal kapcsolatban felmerülhet. Amikor az emberek meglátogatják a weboldalad alapvető kérdésekre keresik a választ, mint például, hogy mivel foglalkozik a vállalkozásod, mik a termékei, hol van a telephelye, elérhetőségei stb. Ha mindezzel meg vannak elégedve, akkor döntenek arról, hogy folytatják-e vagy sem. Ne feledd, hogy amikor ilyen információkat tűntetsz fel az oldaladon, tartsd azokat egyszerűen és röviden, mivel a fogyasztók manapság azonnali „eredményt/megoldást” várnak.

6. Versenyezz a konkurenciával

Tudtad, hogy egy weboldal birtokában tisztességes esélyt kapsz arra, hogy felvehesd a versenyt az iparág óriásaival? Ha egy optimalizált weboldal készül, akkor magasabb rangsorolást érhet el és a megfelelő helyen lehet. A megfelelő kulcsszavakra való licitálás (Google Ads) növelheti webhelyed látogatottságát, és befolyásolhatja a fogyasztók útját, amely jellemzően a kutatással, ajánlásokkal és véleményekkel kezdődik. A keresés találati oldalon elfoglalt előkelő helyezés az egyik módja annak, hogy kihívd az iparági góliátokat.

7. Közösségi média elérés

social-media

Ha azt hiszed, hogy egy oldal a közösségi médiában elég ahhoz, hogy új ügyfeleket vonzzon, gondold át újra. Nem elég, ha van egy Facebook oldalad, mert ma már szinte minden más vállalkozásnak van. Egy 2020-as statisztika alapján az emberek átlagosan napi 144 percet töltenek el a Facebook-on, de ez nem azt jelenti, hogy ezt az időt vállalkozások keresésével töltenék. Bár a közösségi médiahálózatokban megvan a potenciál, hogy növeljék az üzletet, a csak rájuk való támaszkodás hiba lehet, ami sokba kerülhet az elkövetkező években.

8. Bármikor elérhető

Egy weboldal birtoklása azt jelenti, hogy a tartalma a felhasználók számára a nap folyamán bármikor elérhető, amikor csak akarják. Így akár az éjszaka közepén, akár napközben látogatja meg valaki a weboldalad, valamilyen módon mindig interakcióban van vele, és búcsút mondhat a "zárva tartás" feliratnak. A mindenkori elérhetőség támogatja a marketinget és drámaian növeli az értékesítést, ez különösen igaz az e-kereskedelmi cégekre.

9. Mutasd be az ajánlataid

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a weboldal a célközönséged első interakciója a vállalkozásoddal. Kiemelheted szolgáltatásaid, termékeid árait, az akciókat, ajánlásokat és minden olyan funkciót, amely segítheti a látogatót, hogy a Te vállalkozásod mellett döntsön. Ez növeli az ügyfeleid által a weboldalon eltöltött átlagos időt, és talán befolyásolja a döntésüket, hogy felvegyék veled a kapcsolatot.

Az emberek 81%-a online kutat egy vállalkozás vagy szolgáltatás után, mielőtt vásárlási döntést hozna. Ha nincs weboldalad, nincs esélyed arra, hogy ebből a piacból részesedést szerezz.

Tervezzük meg együtt weboldalát! Kérjen ajánlatot még ma!

Ajánlatkérés