WebParrot Blog

9 ok, hogy miért kell weboldal a vállalkozásodnak

Nem titok, hogy a fogyasztók egyre inkább az internetre támaszkodnak, amikor termékeket, szolgáltatásokat és vállalkozásokat keresnek. De tudtad, hogy a felhasználók többsége a közeli vállalkozások megtalálásához is a keresőt használja? A helyi keresés statisztikái azt mutatják, hogy 54%-uk havonta legalább egyszer, 12%-uk pedig mindennap keres valamilyen helyi vállalkozást.

local-business

Ezért, ha a megfelelő közönség előtt szeretnéd vállalkozásodat növelni, akkor online kell lenned, azaz rendelkezned kell egy weboldallal. De a kérdés, hogy "miért van szükségem weboldalra?", még mindig elég gyakori. Ez a cikk a 9 olyan okról szól, amiért vállalkozásodnak 2021-ben szüksége van weboldalra, függetlenül attól, hogy milyen iparágban tevékenykedsz.

1. Az ügyfeleid elvárják

Az előző pontból kiindulva, az ügyfeleid elvárják, hogy legyen egy honlapod, ahol további információkat találhatnak a vállalkozásodról. Ami Téged illet, a weboldalad segíthet neked üzletet generálni, növelheti a vállalkozásod hírnevét az ügyfelek és a célközönség előtt, valamint erős marketingüzeneteket közvetíthet. Gondolj bele, hogy a honlapod az év 365 napján, 24 órán át közvetíti marketingüzeneted. A webáruházakon kívül a legtöbb professzionális weboldal információközpontú és a látogatóknak segítenek megtalálni a választ a kérdéseikre.

2. Ügyfeleid véleménye

review

Az ügyfelek viselkedését leginkább az határozza meg, hogy mások mit mondanak a vállalkozásodról. Számít, hogy a vállalkozásodat hogyan értékelik az emberek, de a pozitív vagy negatív visszajelzések ellenére ugyanúgy meg akarják nézni majd a weboldalad, hogy további információkat kapjanak. Mivel a leendő vásárlók már online keresik a vállalkozásod, a vásárlói vélemények feltüntetése a weboldaladon nagyszerű módja annak, hogy lenyűgözd a potenciális ügyfeleket, és hitelességet nyújtson.

3. A weboldal növeli a vállalkozás hitelességét

Az a vállalkozás amelyik rendelkezik weboldallal nagyobb bizalmat ébreszt a leendő ügyfelekben, mint az amelyikről csak facebook oldal formájában, vagy valamilyen fórumon található bejegyezésből jutunk információhoz.

5. Konstruktívabb beszélgetések folytatása

A weboldal a Te platformod, ahol megválaszolhatod a potenciális ügyfeleid minden alapvető kérdését, ami a vállalkozásoddal kapcsolatban felmerülhet. Amikor az emberek meglátogatják a weboldalad, olyan alapvető kérdésekre keresik a választ, mint például, hogy mivel foglalkozik a vállalkozásod, mik a termékei, hol van a telephelye, elérhetőségei stb. Ha mindezzel meg vannak elégedve, akkor döntenek arról, hogy folytatják-e vagy sem. Ne feledd, hogy amikor ilyen információkat tűntetsz fel az oldaladon, tartsd azokat egyszerűen és röviden, mivel a fogyasztók manapság azonnali „eredményt/megoldást” várnak.

6. Versenyezz a konkurenciával

Tudtad, hogy egy weboldal birtokában tisztességes esélyt kapsz arra, hogy felvehesd a versenyt az iparág óriásaival? Ha egy optimalizált weboldal készül, akkor magasabb rangsorolást érhet el és a megfelelő helyen lehet. A megfelelő kulcsszavakra való licitálás (Google Ads) növelheti webhelyed látogatottságát, és befolyásolhatja a fogyasztók útját, amely jellemzően a kutatással, ajánlásokkal és véleményekkel kezdődik. A keresés találati oldalon elfoglalt előkelő helyezés az egyik módja annak, hogy kihívd az iparági góliátokat.

7. Közösségi média elérés

social-media

Ha azt hiszed, hogy egy oldal a közösségi médiában elég ahhoz, hogy új ügyfeleket vonzzon, gondold át újra. Nem elég, ha van egy Facebook oldalad, mert ma már szinte minden más vállalkozásnak van. Egy 2020-as statisztika alapján az emberek átlagosan napi 144 percet töltenek el a Facebook-on, de ez nem azt jelenti, hogy ezt az időt vállalkozások keresésével töltenék. Bár a közösségi médiahálózatokban megvan a potenciál, hogy növeljék az üzletet, a csak rájuk való támaszkodás hiba lehet, ami sokba kerülhet az elkövetkező években.

8. Bármikor elérhető

Egy weboldal birtoklása azt jelenti, hogy a tartalma a felhasználók számára a nap folyamán bármikor elérhető, amikor csak akarják. Így akár az éjszaka közepén, akár napközben látogatja meg valaki a weboldalad, valamilyen módon mindig interakcióban van vele, és búcsút mondhat a "zárva tartás" feliratnak. A mindenkori elérhetőség támogatja a marketinget és drámaian növeli az értékesítést, ez különösen igaz az e-kereskedelmi cégekre.

9. Mutasd be az ajánlataid

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a weboldal a célközönséged első interakciója a vállalkozásoddal. Kiemelheted szolgáltatásaid, termékeid árait, az akciókat, ajánlásokat és minden olyan funkciót, amely segítheti a látogatót, hogy a Te vállalkozásod mellett döntsön. Ez növeli az ügyfeleid által a weboldalon eltöltött átlagos időt, és talán befolyásolja a döntésüket, hogy felvegyék veled a kapcsolatot.

Az emberek 81%-a online kutat egy vállalkozás vagy szolgáltatás után, mielőtt vásárlási döntést hozna. Ha nincs weboldalad, nincs esélyed arra, hogy ebből a piacból részesedést szerezz.

Tervezzük meg együtt weboldalát! Kérjen ajánlatot még ma!

Ajánlatkérés